• pagetitle pagetitle pagetitle

AKZ groeit en daarom hebben wij meerdere functies beschikbaar.

- Administratief medewerker 
- Accountant 
- Assistent accountant 
- Fiscalist


(Financieel) Adminstratief medewerker 

Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden binnen ons kantoor. Je werkt samen met je collega’s om voor onze opdrachtgevers te zorgen dat alle processen soepel verlopen.

Wat ga je doen?

  • Verwerken in- en verkoopfacturen
  • Telefonisch en schriftelijk contact met onze opdrachtgevers
  • Controleren en verwerken bankafschriften
  • Administraties zo ver gereed maken dat financiële rapportages en jaarrekeningen op te maken zijn door de relatiebeheerder
  • Ondersteunen bij fiscale aangiftes
  • Bijhouden klantdossiers en administratieve archivering

Wat breng je mee?

  • Minimaal MBO 4 werk- en denk niveau
  • Nauwkeurigheid en een pro-actieve werkhouding
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk
  • Ervaring (recent) in een soortgelijke functie is een pré
  • Ervaring met een of meerdere boekhoudpakketten

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris
  • Werkweek is minimaal 24 uur per week
  • Collegiale werksfeer met ruimte voor eigen initiatief
  • Persoonlijke ontwikkeling en opleiding

 

Accountant - relatiebeheerder

Je bent de vakspecialist die complexe administraties uitwerkt, jaarrekeningen voorbereidt. Je werkt nauw samen met een van de vennoten maar zeker ook met de andere collega’s om gezamenlijk te werken aan tevreden opdrachtgevers.

Je vindt het leuk om met de opdrachtgever in gesprek te gaan en te helpen met je adviezen en onze service te verdiepen. 

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de ondertekende jaarrekeningen
  • Je signaleert adviesmogelijkheden en weet op basis van deskundigheid adviesomzet te genereren
  • Opstellen tussentijdse inzichten
  • Samenstellen (geconsolideerde) jaarrekeningen 
  • Zelfstandig verwerken en beoordelen administraties
  • Adviseren over fiscale en boekhoudkundige vraagstukken
  • Je zorgt intern voor borging en ontwikkeling van alle relevantie vaktechnische zaken en processen waaronder samenstel werkzaamheden
  • Je bent een vraagbaak voor collega’s op vaktechnisch gebied
  • Je hebt afstemming en overleg met klanten over diverse vraagstukken

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde HBO-opleiding op gebied van accountancy of bedrijfseconomie
  • Relevante (recente) werkervaring en een pro-actieve werkhouding
  • Je beschikt over brede vaktechnische kennis en volgt de marktontwikkelingen binnen de accountancy
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent klantgericht en in staat om helder met de opdrachtgever te communiceren
  • Verder ben je flexibel, analytisch en accuraat
  • Je hebt affiniteit met IT en kennis van diverse financiële systemen
  • Gedrevenheid om te blijven leren

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris
  • Minimale werkweek van 32 uur
  • Collegiale werksfeer met ruimte voor eigen initiatief
  • Persoonlijke ontwikkeling en opleiding


Assistent Accountant

Als assistent-accountant werk je nauw samen met collega’s en klanten. Je krijgt zowel verantwoordelijkheid als vrijheid in je werkzaamheden. Of het nu gaat om het inrichten van administraties, het opstellen van financiële rapportages, of het onderhouden van klantrelaties. Adviesvragen behandel je zelf of schakel je door naar de juiste collega.

Wat ga je doen?  

  • Zelfstandig inrichten, automatiseren en verwerken/beoordelen van administraties
  • Samenstellen van jaarrekeningen
  • Opstellen van tussentijdse overzichten
  • Verzorgen van fiscale aangiften en andere fiscale werkzaamheden
  • Onderhouden van contact met cliënten over financiële administratie en/of jaarrekeningen

Wat breng je mee? 

  • Kennis van vaktechniek en softwareprogramma’s
  • Relevante (recente) werkervaring in de accountancy
  • (Bijna) afgeronde hbo-opleiding in accountancy of bedrijfseconomie
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk

Wat bieden wij?

  • Bovengemiddeld salaris, uiteraard op basis van je kennis en ervaring
  • Je kunt rekenen op een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, welke samen met jou wordt vastgesteld
  • Ruimte voor ontwikkeling en groei
  • Veel vrijheden en verantwoordelijkheden
  • de ruimte om jezelf binnen het vakgebied verder te ontwikkelen



Voor deze functies geldt dat je in staat bent om zelfstandig te werken en dat je staat voor het leveren van kwaliteit. Daarnaast heb je kennis van automatisering en procesmatig werken. Maar ook; we doen het samen, samen met je collega's en de opdrachtgevers. 

Wij werken met Exact Online, SnelStart, Basecone, Visionplanner, Simplicate, Outlook en voor de salarisverwerking wordt gebruik gemaakt van de online applicatie Loket.nl. Wij maken een verdieping in de automatisering van onze administratieve processen en werken met scan- en herkensoftware. Dit is een fantastisch hulpmiddel maar inhoudelijke kennis is cruciaal! 

Interesse in een van bovenstaande functies? Mail dan naar personeel@akz.nl