Aangiftes, administratie, budgettering of advies; AKZ regelt het!
Hieronder staat een greep uit onze dienstverlening.
- verzorgen financiële administratie (geheel of gedeeltelijk)
- opstellen (geconsolideerde) jaarrekeningen
- verstrekken adviezen
- begeleiding bij financiering
- accountantsverklaringen
- opstellen ondernemingsplan
- begrotingen en / of prognoses opstellen
- planning en budgettering
- fiscale advisering
- verzorgen inkomstenbelasting
- verzorgen omzetbelasting
- verzorgen loonbelasting
- verzorgen vennootschapsbelasting
- advisering bij bedrijfsopvolging, - overname of fusie
- advisering ondernemings- en/of rechtsvorm
- startersbegeleiding
Wij komen indien gewenst op locatie of voeren periodieke controles uit.
Salarisadministratie
Iedere ondernemer krijgt te maken met salarisadministratie. Dit is een vak op zich en is voortdurend onderhevig aan wet- en regelgeving of andere wijzigingen.
AKZ zorgt ervoor dat je iedere maand weet waar je aan toe bent middels een online-omgeving; denk hierbij o.a. aan afdrachten van de diverse premies en loonheffingen. En de medewerkers ontvangen via hun eigen online-account iedere maand een helder overzicht van hun inkomen. Voor de salarisadministratie gebruiken wij de online-applicatie Loket.nl. Je medewerker maakt gebruik van het 'werknemerloket' waarin de salarisstroken en jaaropgaven online in te zien zijn. Ook is een verlofregistratie mogelijk. Onze lijntjes met de salarisadministrateurs en de supportafdeling van Loket.nl zijn kort dus we kunnen relatief snel overleg voeren als dat nodig is.