Personeel en verzuim
Je hebt personeel maar eigenlijk onvoldoende kaas gegeten van wet- en regelgeving of je hebt gewoon geen tijd of zin om je daar in te verdiepen. Ook dan kun je bij AKZ terecht voor je vragen. Denk hierbij aan het opstellen van een arbeidscontract maar ook aan de begeleiding van een arbeidsongeschikte medewerker, opstellen van een personeelshandboek of het met je meedenken in bepaalde kwesties.
Bij verzuim van een medewerker draag je als werkgever zorg voor de begeleiding van de medewerker en het uitvoeren van het re-integratietraject. Hierbij moet je voldoen aan de wettelijke verplichtingen en wordt er naar gestreefd dat het verzuim zo kort mogelijk zal zijn.
AKZ kan 'over je schouder' meekijken en je adviseren hoe je met deze materie om moet gaan.
Denk er aan dat je aangesloten moet zijn bij een Arbodienst; dit is zelfs een wettelijke verplichting!
Verder kunnen wij zorgen voor; arbeidsovereenkomsten, aanzeggingen, adviezen, vaststellingsovereenkomsten, leveren van een personeelshandboek of een verzuimreglement.
VACATURES!
AKZ groeit en daarom hebben wij meerdere vacatures.
Graag willen wij ons team aanvullen met twee collega’s (MBO werk- en denkniveau), minimaal 24 uur per week. Je helpt met het inboeken en controleren van diverse administraties, opstellen aangiften IB en OB, samenstellen maand- en jaarrapportages. Oftewel een administratief medewerker pur sang. Werkervaring is een pre.
Daarnaast zoeken wij nog twee collega’s (HBO werk- en denkniveau) voor minimaal 32 uur per week; het opstellen van jaarrekeningen heeft geen geheimen voor je, je vind het leuk om met de opdrachtgever om de tafel te gaan en de administraties te bespreken. Je ziet kansen om de opdrachtgever vooruit te helpen en onze service te verdiepen, je hebt ervaring in het oplossen van financiële vraagstukken en je hebt er geen problemen mee om net dat stapje meer te doen. Ook voor deze functie als relatiebeheerder is werkervaring een pre.
En dan hebben we ook nog een vacature voor een Fiscalist!
Voor alle functies geld dat je in staat bent om zelfstandig te werken en dat je staat voor het leveren van kwaliteit. Daarnaast heb je kennis van automatisering en procesmatig werken.
Wij werken met Exact Online, SnelStart, Basecone, Visionplanner, Simplicate, Outlook en voor de salarisverwerking wordt gebruik gemaakt van de software Delta van BCS HR en Salarisadministratie.
Interesse in een van bovenstaande functies? Mail dan naar personeel@akz.nl.